"3 НЕ: не підходь – не чіпай – не панікуй"


    У сучасних реаліях тема мінної безпеки стає вкрай важливою. До Міжнародного дня просвіти з питань мінної безпеки, для учнів 8 класу було проведено тренінг "3 НЕ: не підходь – не чіпай – не панікуй" . Захід був направлений на формування у дітей практичних навичок безпечної поведінки у разі виявлення вибухонебезпечних предметів.

🔶 Почали ми із простого – пояснення, чому ця тема є важливою.
Я запитала дітей, що вони знають про вибухонебезпечні предмети, чи знали знаки "Мінна небезпека", чи знають, як поводитися в небезпечній ситуації. Виявилося, що багато хто чув, але не всі могли чітко пояснити, як саме треба діяти. І ми разом вирушили у навчальну подорож.

    Спершу ми переглянули навчальне відео "Урок з мінної безпеки".

🔷 Презентація з простими правилами "3 НЕ" стала основою нашого тренінгу:

  • Не підходь до незнайомих предметів.

  • Не чіпай – навіть якщо річ здається цікавою.

  • Не панікуй - відійди на безпечну відстань і повідом дорослого або службу спасіння.

🔸 Особливо зацікавила дітей гра "Так чи ні?"
Я показувала фото різних предметів (іграшка на землі, сумка без нагляду, уламки снарядів), а учні визначали, чи можна до них наближатися. Було дуже цікаво спостерігати, як діти швидко вчаться розпізнавати потенційну небезпеку.

🔹 Потім ми у групах працювали над моделюванням ситуацій : "Ти гуляєш з другом і бачиш дивний предмет…", "У лісі помічаєш знак з черепом…".

🎯 Наприкінці тренінгу кожен учень отримав папірець, на якому написавши власне правило безпеки. 

    Можу з упевненістю сказати: діти не просто запам'ятали основні правила — вони зрозуміли їхню суть. А головне — зробили це через діалог, гру, співпрацю. Така форма роботи, на мій погляд, є найефективнішою у темі, що стосується життя та здоров'я.





Коментарі