🔶 Почали ми із простого – пояснення, чому ця тема є важливою.
Я запитала дітей, що вони знають про вибухонебезпечні предмети, чи знали знаки "Мінна небезпека", чи знають, як поводитися в небезпечній ситуації. Виявилося, що багато хто чув, але не всі могли чітко пояснити, як саме треба діяти. І ми разом вирушили у навчальну подорож.
Спершу ми переглянули навчальне відео "Урок з мінної безпеки".
🔷 Презентація з простими правилами "3 НЕ" стала основою нашого тренінгу:
-
Не підходь до незнайомих предметів.
-
Не чіпай – навіть якщо річ здається цікавою.
-
Не панікуй - відійди на безпечну відстань і повідом дорослого або службу спасіння.
🔸 Особливо зацікавила дітей гра "Так чи ні?"
Я показувала фото різних предметів (іграшка на землі, сумка без нагляду, уламки снарядів), а учні визначали, чи можна до них наближатися. Було дуже цікаво спостерігати, як діти швидко вчаться розпізнавати потенційну небезпеку.
🔹 Потім ми у групах працювали над моделюванням ситуацій : "Ти гуляєш з другом і бачиш дивний предмет…", "У лісі помічаєш знак з черепом…".
🎯 Наприкінці тренінгу кожен учень отримав папірець, на якому написавши власне правило безпеки.
Коментарі
Дописати коментар